۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
تاریخ بروزرسانی: ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۱ بهمن    تعداد بازدید : 850

حجت الاسلام و المسلمین دکتر علی عارفی:تربیت شخصیت هایی نظیر سردار سلیمانی دستاورد بزرگ انقلاب است

حجت الاسلام و المسلمین دکتر علی عارفی:تربیت شخصیت هایی نظیر سردار سلیمانی دستاورد بزرگ انقلاب است

حجت الاسلام والمسلمین دکتر علی عارفی در جمع طلاب حوزه علمیه صالحیه کرمان:

دستاورد انقلاب اسلامی ، تربیت شخصیت هایی نظیر سردار سلیمانی است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه،حجت الاسلام والمسلمین دکتر عارفی در رابطه با دهه فجر و ضرورت تبیین دستاورد های انقلاب اسلامی و با اشاره به تربیت شخصیت های بزرگی همچون سردار سلیمانی گفتند:انقلاب اسلامی در مقابل لیبرالیسم و کمونیسم جهانی گفتمان سومی در جهان ایجاد کرد.

ایشان با توجه به حضورپر شکوه 25 میلیونی مردم در جریان شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی خاطر نشان کردند:دستاورد انقلاب اسلامی تربیت شخصیت هایی نظیر سردار سلیمانی است.

ایشان افزودند:نگاه دینی، شخصیتی همچون سپهبد سلیمانی را تربیت میکند که در داخل ، یتیم را نوازش میکند و در میدان های جنگ ، به طاغیان میتازد و در مقابل، در نگاه غیر دینی ،رییس پنتاگون تربیت میشود که در دنیا به او سگ هار می گویند.

همچنین بیان کردند: یکی از دستاورد های مغفول مانده و بزرگ انقلاب، احیای عرفان جهادی است؛ که شخصیت های کم نظیری مانند سپهبد سلیمانی و شهید یوسف الهی ها نمایان گر آن هستند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفتند: یکی از دستاورد های بزرگ انقلاب شکوهمند اسلامی، تحول معنوی در دانشگاه ها بود.ایشان در ادامه به لزوم گفتمان سازی دینی طلاب پرداختند و بیان کردند:با توجه به گفتمان سازی جهانی دین، در حال حاضر یکی از مهم ترین وجوه طلاب، بالارفتن سطح مطالعات در زمینه های  روانشناسی، جامعه شناسی و مخاطب شناسی برای ارتباط بهتر با مخاطب است.

دکتر عارفی ضمن مقایسه موردی قبل و بعد از انقلاب، در پایان ضمن گرامیداشت دهه فجر، پاسخگوی سوالات طلاب بودند.

 

 

 

 

 

نظر شما :
captcha