۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
تاریخ بروزرسانی: ۱۴۰۰ پنج شنبه ۱۵ مهر    تعداد بازدید : 247

پیام تسلیت مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه به مناسبت شهادت مدافع سلامت شهیده "الهام یوسف زاده"

حجت الاسلام و المسلمین دکتر عارفی در پیامی شهادت این شهیده والامقام را به خانواده محترم ایشان و حوزه سلامت استان تسلیت گفته و از درگاه خداوند سبحان برای این شهیده والامقام، رحمت واسعه، رضوان الهی و همنشینی با حضرت علی ابن موسی الرضا (علیه السلام) و برای خانواده مکرم و داغدار ایشان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت نمودند.

 

 

بسم رب الشهداء والصدیقین

 

وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

 

بار دیگر جامعه سلامت استان کرمان در ماتم از دست دادن یکی دیگر از مدافعان سلامت به سوگ نشست و یکی از مبارزان از خودگذشته کادر سلامت در خط مقدم و جبهه پیکار با ویروس کرونا به مقام شهادت دست یافت.

این شهیده مدافع سلامت، مرحومه "الهام یوسف زاده" پرستار فداکار بیمارستان شهید باهنر کرمان در راستای تامین و حفظ سلامت مردم از هیچ کوششی دریغ نکرده و با دیگر اعضاء کادر درمان و همرزمان خود در مسیر مقابله با بیماری کووید۱۹، به جانفشانی پرداخت.

اینجانب شهادت این پرستار تلاشگر و خدوم را به خانواده محترم ایشان و جامعه پرستاری و حوزه سلامت استان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان برای این شهیده والامقام، رحمت واسعه، رضوان الهی و همنشینی با حضرت علی ابن موسی الرضا (علیه السلام) و برای خانواده مکرم و داغدار ایشان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم و بر خود واجب می‌دانم از تلاش‌های کادر درمان، پزشکان، پرستاران و تلاشگران حوزه سلامت که ایثارگرانه پا به میدان گذاشته و با از خود گذشتگی، سلامتی را به مردم ارزانی داشته و به امر سلامت جامعه اهتمام می‌ورزند، تقدیر و تشکر می‌نمایم.

نام و یاد شهدا به ویژه قهرمانان و شهدای مدافع سلامت، برای همیشه جاودانه می ماند و تلاش خالصانه این عزیزان تا ابد در ذهنمان نقش خواهد بست.

امید است به فضل پرودگار با تلاش پزشکان، پرستاران و پرسنل درمانی زحمتکش و همکاری مردم، هر چه زودتر شاهد ریشه کن شدن این بیماری منحوس در کشور و استان باشیم.

 

علی عارفی

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان

نظر شما :
captcha