۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
تاریخ بروزرسانی: ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۵ بهمن    تعداد بازدید : 358

تجدید میثاق اعضای هیات رئیسه دانشگاه با شهدا

تجدید میثاق اعضای هیات رئیسه دانشگاه با شهدا

 

تجدید میثاق اعضای هیات رئیسه دانشگاه با شهدا

 

 اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی کرمان در چهارمین روز از ایام دهه فجر با حضور بر مزار شهید حمید ادیبی و شهید گمنام در مجموعه پردیس دانشگاه، با آرمان های شهدا و و امام شهیدان تجدید میثاق کردند.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه، در مراسم تجدید میثاق با شهدا مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: امیدوارم در این سال جدید انقلاب، دلها نزدیک تر و اتحاد بیشتر شود.


حجت الاسلام والمسلمین دکتر علی عارفی انقلاب اسلامی را دستاورد بزرگی دانست و گفت: خداوند متعال نعمت ایستادگی را به ملت ایران و رهبری فرزانگی ایران داد که امروز به رتبه ها و قله های عالی رسیدیم.


وی افزود: ملت ایران قبل از پیروزی انقلاب تسلیم محض کشورهای سلطه گر بودند، در آن دوران ذلت در اوج خودش بود و مردم در فقر مطلق به سر می بردند، حتی از نظر جایگاه علمی ایران در جهان موفقیتی نداشت.

 

وی ادامه داد: اما امروز تنها در زمینه پزشکی و تجهیزات و پزشکی و داروسازی به موفقیت هایی رسیده ایم به طوری که اکنون 97 درصد دارو در کشور تولید می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما :
captcha